Vanlige spørsmål

Her finner du svar på vanlige spørsmål som vi pleier å få fra kundene våre.

Jeg vil legge en ny bestilling

Nei, vi sender kun til Norge.

Å bestille varer fra Abilica er veldig enkelt. Finn det du vil bestille i nettbutikken og legg til produktet i handlekurven. Du kan velge flere produkter hvis du ønsker det. Så sjekker du ut og betaler for produktet.

Vi sender ut ordrebekreftelse på mail når du har bestilt varer.

Har du problemer med å legge en ordre kan du kontakte hos via kontaktskjemaet under.

Leveringsspørsmål

Pakken blir liggende i 2 uker før det sendes tilbake.

Frakten vises når du bestiller varene.

Hvis produktet finnes på lager tar det mellom 5-7 arbeidsdager.

Du blir kontaktet på telefon, enten via SMS eller telefon.

Du får beskjed på telefon eller via post når pakken har kommet og hvor du kan hente den.

Kontakt oss via kontaktskjemaet lengst ned på siden så hjelper vi deg.

Veier varene mindre enn 20 kg og er kortere enn 150 cm kan du hente pakken i nærheten av der du bor. Du får beskjed hvor du skal hente pakken. Veier varene over 20 kg blir det levert hjem til deg. Du får beskjed via telefon innen leveringen.

Kontakt oss via kontaktskjemaet lengst ned på siden så hjelper vi deg.

Service og reservedeler

Abilica er en del av Mylna Sport AS, som er kjent for å ha markedets beste Service/ettermarked for treningsutstyr. Alle produkter som er stemplet med Mylna Sport Service er sikret den beste servicen når du trenger nye deler eller reparasjoner på ditt treningsutstyr. Mylna Sport Service løser de aller fleste saker på telefon og mail, men stiller i tillegg med serviceteknikere som kommer hjem til deg hvis du trenger hjelp.

Besøk Mylna Servicecenter her

Abilica er en del av Mylna Sport AS, som er kjent for å ha markedets beste Service/ettermarked for treningsutstyr. Alle produkter som er stemplet med Mylna Sport Service er sikret den beste servicen når du trenger nye deler eller reparasjoner på ditt treningsutstyr. Mylna Sport Service løser de aller fleste saker på telefon og mail, men stiller i tillegg med serviceteknikere som kommer hjem til deg hvis du trenger hjelp.

Besøk Mylna Servicecenter her

Abilica

Vår kundeservice har ingen åpningstider. Vi svarer så fort vi kan på ditt spørsmål som kommer via kontaktskjemaet på vår side.

Det finnes mange butikker og kjeder som selger Abilica i Norge, blant annet XXL og Sport 1. Mylna Gruppens egen butikk heter Treningspartner og ligger på Lierstranda utenfor Drammen.

Retur og reklamasjoner

Send varen til følgende adresse:

Mylna Sport AS
Ryghgata 4B
3050 Mjøndalen

Du må betale frakten selv.

Kontakt oss via kontaktskjemaet lengst ned på siden så hjelper vi deg.

Kontakt oss via kontaktskjemaet lengst ned på siden så hjelper vi deg.

30 dager. Angreretten gjelder ikke om produktet er brukt eller om emballasjen er skadet. Returen vil da ikke godkjennes og varen blir sendt tilbake til deg og du må betale for frakten selv. Om produktet leveres i en forpakning som ikke går å åpne uten å skade forpakningen har du som kunde rett at åpne pakken uten at du mister returretten.

Betaling Klarna

Kortbetalinger skjer gjennom Klarna. All overføring av informasjon skjer i kryptert form. Vad kortbetaling oppgis kortnummer, kortets gyldighetstid, CVC-kode samt for visse kort en 3D Secure-kode.

Hvis du vil returnere ett produkt krediterer vi fakturaen. Send med fakturaen i pakken og du kommer til å få pengene tilbake.

Når ordren sendes får kunden en faktura fra Klarna på mail. Fakturaen forfaller etter 14 dager. Det finnes også en Klarna-app som kunden kan laste ned og få oversikt over alle fakturaer osv.

Faktura
Når ordren sendes får kunden en faktura fra Klarna på mail. Fakturaen forfaller etter 14 dager. Det finnes også en Klarna-app som kunden kan laste ned og få oversikt over alle fakturaer osv.

Delbetalning
Gjennom vårt samarbeid med Klarna kan du tegne en kontokredittavtale og dermed kunne delbetale. Kredittiden velger du ved å krysse i det kampanjealternativ som passer deg best. Kjøpet kan alltid betales i sin helhet når som helst innen forfallsdato.

Kort
Kortbetalinger skjer gjennom Klarna. All overføring av informasjon skjer i kryptert form. Vad kortbetaling oppgis kortnummer, kortets gyldighetstid, CVC-kode samt for visse kort en 3D Secure-kode.

Klarna Direkt
Om du har koblet din bankkonto til Klarna kan du bruke Klarna Direkte. Det innebærer at du betaler i kassen ved å identifisere deg med BankID for mobil. Når din bestilling sendes fra nettbutikken får du en mail fra oss med beskjed om at Klarna trekker pengene fra din konto innen 1 til 3 dager. Om vi ikke kan trekke pengene fra din konto sender vi en faktura via mail i stedet.

Skriv inn din rabattkupong når du bestiller varer. Du vil automatisk få avslag i prisen.

Jeg vil avbestille min ordre

Kontakt oss via kontaktskjemaet lengst ned på siden så hjelper vi deg.

Kontakt oss via kontaktskjemaet lengst ned på siden så hjelper vi deg.

Om du ikke finner svar på ditt spørsmål kan du fylle ut kontaktskjemaet så kontakter vi deg.

 

Gjelder ditt spørsmål service eller reservedeler kan du kontakte vår serviceavdeling her

Lukk