Abilica CrunchRoller

Gir effektiv og riktig trening av mage. Abilica CrunchRoller kommer ferdig montert og klar til bruk.

Les mer om Abilica CrunchRoller

Last ned treningsprogrammet som PDF

Øvelser

1

Rette sit ups

Antall repetisjoner: 12-24 x 3

Trener: De rette magemusklene

Ligg på ryggen i apparatet med bena bøyd og føttene i gulvet. Legg armene på bøylene. Løft deg opp mens du puster ut, slipp deg ned igjen og pust inn. La hodet hvile mot hodeputen hele veien.

2

Skrå sit ups

Antall repetisjoner: 12-24 x 3

Trener: De skrå magemusklene

Ligg på ryggen i apparatet med bena bøyd til den ene siden. Legg armene på bøylene. Løft deg opp mens du puster ut, slipp deg ned igjen og pust inn.

3

Setehev med bena opp i taket

Antall repetisjoner: 12-24 x 3

Trener: De rette magemusklene med fokus på nedre del

Ligg på ryggen i apparatet med bena strakt opp i taket. Løft så setet og overkropp mens bena er mest mulig i ro.

4

Saksing

Antall repetisjoner: 12-24 x 3

Trener: De rette og de skrå bukmusklene

Ligg på ryggen i apparatet med det ene benet strakt og det andre bøyd. Begge bena skal være oppe fra gulvet. Bøy og strekk annethvert ben samtidig som du løfter overkroppen opp fra gulvet.